| 16 Comments

خب فکر نکنم نتايج انتخابات خيلي تغيير چنداني بکنه اما مهم اين بود که معين راي نياورد...

و نشون داد که جامعه ما هنوز به لحاظ فرهنگي دچار خيلي از کمبودهاست. وقتي که کسي به خاطر ماهي پنجاه هزار تومان وعده راي بياره انتظار بيش از اين نميشه داشت و صحبت ديگه ای هم نميشه کرد...

16 Comments

له شديم

هي حواست كجاست؟ مهم فقط اين نيست كه معين راي نياورد. مهم اينه كه نتايج رو تو باور مي كني؟ باور مي كني كه احمدي نژاد منتخب مردم باشه حتي تو تهران؟

az in mardome bi farhang che entezari dari vaghi be ghali baf bekhatere dashtan madrak khalabani va ya be karoobi bekhatere 50000 toman vade doroogh ray midan entezar dari moin ro be onvan rais jomhoor khod entekhab konan !!:((fekr nemikoni kheili entezaret balast !?

تو انتخاباتي كه يكي از كانديداهاش رو قبول داريم و شركت مي كنيم درست مثل بقيه كه شركت مي كنند و فكر مي كنند بهترين انتخاب رو انجام دادند نميشه ايرادي به راي ديگرون بگيريم... احمدي نژاد واقعا راي اورده راي هاش رو هم از جاهايي اورده كه پتانسيلش رو داشته و رو راي هاش تو يه هفته كار شدش همون موقعي كه متسفانه بقيه خيالشون راحت بود و بيشتر كاراي نمايشي مي كردن ... راي به معين راي به يك دموكراته و راي دادن به هركدوم از كانديداها به هر دليل حق هر انسان شريفيه ... حداقل يه طرفدار معين بايد اينجوري فكر كنه ...

من با نظر مهران مخالفم.ببين احمدي نژاد مخالف آزادي سياسي و فرهنگيه و همينطور هاشمي. خوب كسي كه بهشون راي مي ده در حقيقت مي خواد اين آزادي رو كه حق هر انسان ازش بگيره اين عادلانه نيست.من دوره دوم امكان نداره شركت كنم و فقط اميدوارم يا من بميرم يا احمدي نژاد يا كسايي كه به هر دليلي بهش راي دادن!

ظاهرا انتخاب تو انتخاب بين بد و بدتر نبوده كه الان نمي خواي بدرو انتخاب كني ... در اينصورت خيلي خوش شانسي كه فرصت اين رو داشتي كه تو يه انتخاب با رضايت كامل خوبه رو از نظر خودت با خيال راحت انتخاب كني... تو وقتي راي دادي شرايط رو پذيرفتي و يكي از احتمالاتش اين بود كه همچين وضعيتي پيش بياد... چه قدر فرصت دادن مردممون فكر كنن ... كم ديكته كردن؟؟ آدمايي كه ذهنشون حرفاي ديكته شده رو مي پذيره كمن؟ تقصيره خودشونه؟! شايد بعضياشون تقصير خودشون باشه اما در مورد اكثريت شرايط رو غاقل نشو...... يا واسه آدماي محتاجمون چي كار كرديم كه توقع داشته باشيم تشنه ي 50 هزار تومن نباشن؟ به خدا بعضي جاها تو ايران به زور فقط كانال يك و دو و سه رو دارن. چه توقعي از اونها هست؟! فضا خيلي بازه كه انتظار هم داشته باشيم؟ من عين تو كه به هاشمي اعتقاد نداري به معين هم اعتقاد نداشتم واسه همين راي ندادم چون به اطرافيانش اعتقاد نداشتم و واسم هاشمي و معين و كروبي فرقي نمي كردن ژس مثل الان تو حق اينو داشتم كه راي ندم ... اما وقتي احمدي نژاد بخواد شاخ شه به هزار و يك دليل اوضاع فرق مي كنه و يك راي از روي ناچاريه ناچاري مي دم.

واقعا دلم مي خواد گريه كنم!متاسفم هم براي خودم هم براي آينده ي همه مون!!

اصلا باور كردني نبود....متاسفم.

خيلي حيف شد

دقیقا با تو موافقم با این ملت سطحی نگر هیچ کاری نمیشه کرد مردمی که به یه تروریست رای میدن بخاطر اینکه لباسشو عوض کرده و به خیالشون تو نیرو انتظامی مدیریت داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هرچند تقلب وسیعی هم انجام شده به نظر تو این حلقه گمشده داروین این احمدی خودش رای اورده
داغ شلاق جهالت به تن شریف مردم.......................

بي هيچ شكي هيچ فرقي بين هاشمي و احمدي وجود نداره.حداقل من كه فرقي نميبينم.هر دو طرفدار يك حكومت بسته و توتاليتر هستند.هيچكدوم سابقه درخشاني ندارند.اگه احمدي تو ترور دكتر سامي دست داشته يادمون نره كه هاشمي هم عاليجنباب 100 قتل زنجيره اي بوده.من امكان نداره دور دوم را بدم.چون راي دادن يعني ژزيرش اين طرز فكر

به نظر من با انتخاب شدن احمدی نژاد بیشترین ضربرو بخش اقتدارگرای نظام می خوره تندروی بی کفایتی و ریاکاری های امثال احمدی نژاد و طیف جبهه و یالثارات نه توان اجرایی دارند و نه تفکر منطقی...از اینرو با روی کار اومدن دولتی ضعیفتر از مجلس هفتم و با بهره برداری و حضور در حاشیه اما موثر اصلاح طلبان و جبهه دموکراسی خواهی به سرعت نظام تمامیت خواه رو به افول رفته و نابود می شود
اما با انتخاب شدن هاشمی هیچ تضمینی وجود نداره که چهار سال دیگه باز این ماجراها تکرار نشه...و اونوقت نه تنها چهار سال دیرتر با این مسایل روبرو می شیم بلکه صد در صد شاهد فربه تر شدن بخش توتالیتر نظام خواهیم بود...می خوام بگم که احمدی نژاد دقیقا به خاطر تندروی و حماقتش راه رو برای رسیدن به حکومت دموکراتیک و البته لیبرال هموارتر می کنه...مخصوصا با ضعف اجرایی و سخت گیری های اجتماعی حامیان خودش رو که طیف متشرع و متحجر جامعه هستند به سمت جبهه مخالف نظام سوق می ده و به شدت اردوگاه اقتدارگرایان تضعیف و منزوی می شه...احمدی نژاد مثله یک بمب ساعتی می مونه که اگه تو یدنه اقتدارگراها بره بهتر از اینه که در حاشیه تقویت بشه...مطمین باشید قبل از اینکه کار به جنگ با آمریکا و چالشهای بنیادین بکشه عمر حکومت دوستان اقتدارگرا مون تموم می شه

حالا فعلا كه كروبي هم راي نيورد

بين احمدي نژاد و رفسنجاني فرقي وجود نداره؟! احدي نژاد از همين حالا گفته ما به خاطر دموكراسي انقلاب نكرديم و ... شمشيرش رو از رو بسته. هاشمي حداقل مي دونه واسه اينكه دل مردم رو بخواد بخره 4 تا كار بايد بكنه. فضا آزادتره . خود كسايي كه جبه دموكراسي خواهي رو مي خوان بزرگ كنن گفتن كه با اومدن هاشمي جاي نفس كشيدن هست اما با اومدن احمدي نژاد مات مي شن ! احمدي نژاد توان عقلي نداره اما توان اجرايي رو كه خوب داره ... نمونشم شهرداري و شهر تهرانه . حماقتاش قبل از اينكه راه رو براي خيلي چيزا هموار كنه خسارت هاي جبران ناپذيري رو به وجود مياره ..... خسارتايي كه فقط تو تخصص خودشه.

احمدي نژاد در جمع 150 نماينده مجلس:
استيلاي خانوادگي بر ثروت كشور و نفت را كنار خواهم زد


خبرگزاري فارس: كانديداي دور دوم انتخابات رياست جمهوري با اشاره به نگراني شديد رانت خواران از حضور وي در انتخابات گفت: بنده رانت خواري و استيلاء خانوادگي بر ثروت كشور و مافياي قدرت و قبيله را از نفت جدا خواهم كرد و در اين راه جانم را خواهم گذاشت.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، محمود احمدي نژاد كه بعدازظهر امروز به دعوت جمعي از نمايندگان در مجلس حضور يافته بود در ديدار و گفتگو با بيش از يكصد و پنجاه نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: مردم دنبال آزادي حقيقي و دخالت در امور اجتماعي، سياسي، فرهنگي و عدالت در كشور هستند.
وي افزود: اگر عدالت را در كشور برقرار نكنيم، مطمئن باشيد استقلال و آزادي ما دچار خدشه جدي خواهد شد و ديديم كه عدالت مهمترين شعار و تركيب آراء بود.
احمدي نژاد تاكيد كرد: وقتي قله‌هاي ثروت شكل مي‌گيرد، جايي براي آزادي نمي‌ماند و آنها با در دست گرفتن رسانه‌ها، آنقدر فضا را مي‌گيرند كه اجازه نمي‌دهند صداي مردم به جايي برسد و پيشرفت كشور دچار خدشه مي‌شود.
استاد دانشگاه علم و صنعت بيان داشت:‌ پيام مردم در انتخابات فرياد بلند عليه بخشي از مديريت جامعه بود كه يك حلقه از جامعه را شكل داده‌اند و با سياست‌هاي غلط اقتصادي اقدامات خود را انجام مي‌دهند و حلقه خود را كاملاً به روي فرياد مردم بسته‌اند.
وي ادامه داد:‌ مردم ضمن اينكه انقلاب و اسلام را مي‌خواهند، ‌خواستار تحول در جامعه هستند و حقيقتاً عنوان اصلاح طلب اصولگرا شايسته ملت ما است.
استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اينكه مردم با اين شيوه مديريت پرخرج در كشور مخالف هستند، گفت:‌ ملت بيدار و طرفدار ارزش‌ها هستند و مي‌خواهند كشور درست و علمي اداره شود.
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ادامه تصريح كرد: مجلس حقيقتاً خانه ملت است و مجلس محترم با عملكرد خود موجب اميدواري فراواني در بين ملت شد و اگرچه زحمات فراواني كشيده شدند، اما هنوز اين كارها پاسخگوي به مطالبات حقيقي مردم كافي نبوده است.
وي ادامه داد: اكنون نيازمند برنامه تحول و چند تصميم بزرگ و تغيير رويكرد در كشور هستيم تا انقلاب را به جلو ببريم كه اين بدون همراهي و هماهنگي قوه مقننه و دستگاه اجرايي ممكن پذير نيست.
احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه مجلس زنده و بالنده، فريادگر خاسته مردم است، بيان داشت: ‌مجلس، برادر، همراه، ناصح مشوق و بهترين مشاور دستگاه اجرايي است و اگر رابطه صميمانه با دولت ايجاد كند به هدف‌هاي خوبي دست مي‌يابيم.
وي با تاكيد بر اينكه كشور در حال آماده شدن براي تحول بزرگ است، تحولي كه دست يافتن به آن باعث قدرت اول اقتصادي در منطقه مي‌شود، اضافه كرد:‌ شعارهايي كه در انتخابات در نقطه مقابل استقلال و ارزش‌هاي اصيل انقلاب بود مورد اقبال عامه مردم قرار نگرفت و اكثريت كانديداها از ارزش‌ها، استقلال و عدالت و مردم‌ گرايي استقبال مي‌كردند.
احمدي نژاد گفت: بايد دست در دست مردم ديوار ضخيمي كه بين مردم و مجريان برپا شده است و لايه طبقه ممتاز همه روابط را مخدوش و ارزش‌ها را زير سوال برده است را از بين ببريم.
شهردار تهران با تاكيد بر اينكه بايد بر روي پيام مردم متمركز شويم و هماهنگ با هم در جهت خواسته ملت، پايه عدالت و مردمسالاري را مستحكم كنيم،‌ گفت: مسووليت‌هاي نهادهاي نظام بسيار سنگين است و بايد براي پيشرفت و اقتدار نظام و كشور تلاش كنيم.

وي در ادامه اين جلسه به سوالات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پاسخ گفت.

*نقل حرف‌هاي كذبي چون جداسازي زن و مرد خنده‌دار است

احمدي نژاد در پاسخ به سوال يكي از نمايندگان در مورد اينكه تخريب فراواني عليه شما به راه افتاده و اعلام مي‌كنند شما درصدد جداسازي زن و مرد در آسانسورها و يا خيابان‌ها هستيد، گفت: متاسفانه در اين انتخابات شاهد يك بداخلاقي بسيار زشت بوديم كه البته حرف‌هاي آنها موجب خنده مردم شده است.
وي با خنده‌دار خواندن اين انتساب‌ها يادآور شد: تا ديروز اين حرف‌ها نبود و به محض اينكه بنده به مرحله دوم راه يافتم، شبكه وسيعي كه از بين مرزها تحركاتي را دنبال مي‌كند كارهايي را آغاز كرد و در داخل نيز عده‌اي آن را دنبال كردند.
احمدي نژاد در ادامه در پاسخ به سوالي با اشاره به اينكه بحث اصلي ما بي‌عدالتي، تخريب كرامت انسان‌ها، تبعيض‌هاي گسترده و توسعه فقر و فساد در كشور است، بيان داشت: طرح مباحث حاشيه‌اي نبايد جلوي خواسته‌هاي اصلي را بگيرد.

* براي خدمت آماده‌ام
احمدي نژاد افزود: معتقدم در انقلاب اسلامي ما براي خدمت به مردم آماده‌ايم و شرايط كشور اين مطلب را مي‌خواهد و مطمئناً با امكانات و مردم ما مي توانيم بهتر از اين كشور را بسازيم.
احمدي نژاد خاطرنشان ساخت:‌ ظاهراً بنده از نظر بعضي‌ها وارد منطقه ممنوعه شده‌ام و جرم بزرگي مرتكب شده‌ام كه كانديداي انتخابات رياست جمهوري شده‌ام و علي‌رغم نظر برخي جناح‌ها به من را داده‌اند كه معتقدم اين تلقي ديكتاتوري است و بالندگي كشور را دچار چالش مي‌‌كند.
وي بيان داشت: نيازهاي جامعه را تامين عدالت و ريشه‌كني فقر در كشور مي‌دانم، چرا كه وقتي بي عدالتي در كشور وجود دارد و بيش از 2 ميليون بيكار در كشور داريم چگونه مي‌توانيم حرف فرهنگي بزنيم.
شهردار تهران ادامه داد:‌ مديريت فرهنگي ما متاسفانه توليد فرهنگ نمي‌كند و كار خود را رها كرده كه بايد مديريت فرهنگي ما احيا ‌كننده هويت گذشته تاريخي و آرمان‌ها در عرصه جامعه باشد.

* مردم آزادي در سايه عدالت مي‌خواهند
وي اظهار داشت: مردم ما مالك كشور هستند و آزادي حقيقي در سايه عدالت و مردم‌سالاري ديني مي‌خواهند.
وي بيان داشت: متاسفانه توليد فرهنگي اصيل و مناسب در كشور ما بسيار كاهش يافته است و در جايي كه به ابتذال جايزه مي‌دهند، نبايد انتظار داشته باشيم توليد فرهنگي رشد پيدا بكند.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري افزود: امروز شاهد حضور شبكه‌هاي سازمان يافته ترويج ابتذال هستيم كه نمي‌دانم وزارت اطلاعات و ارشاد در اين زمينه چه مي‌كنند.
احمدي نژاد تصريح كرد: در انتخاب خود مبناي اصولي و ارزش‌هاي انقلابي را در نظر خواهم گرفت و مديران پاك، شجاع،‌ متخصص، كارآمد و همراه مردمرا برمي‌گزينم و مطمئن هستم در ايران از اين نيروها بسيار وجود دارد.

* سهم خواهي احزاب را قبول ندارم
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، با بيان اينكه برخي روزنامه‌ها و رسانه‌هاي دولتي كاملاً جناحي و حزبي و به نفع كساني و بر عليه كسي عمل مي‌كنند،‌ گفت: طرح مسائلي چون سهم خواهي برخي احزاب و گروه‌ها را از رئيس جمهور قبول ندارم و اين ادبيات را صحيح نمي‌دانم، چرا كه من براي انتخاب همكاران خود معيارها و اصولي را مدنظر دارم و مرزبندي جناحي موجب ارتقاء‌ و نزول كسي نخواهد شد.

* فرياد من،‌ فرياد توليدكنندگان است
وي با اشاره به اينكه از دو روز قبل فضاي سنگين در بورس و روزنامه‌هاي اقتصادي بر راه افتاده كه اگر احمدي نژاد بيايد مشكلات سرمايه گذاران زياد مي‌شود، ‌گفت: برنامه‌هاي من بر پايه توسعه سرمايه‌گذاري و سرمايه‌گذاري مولد است و مخالف دلال بازي به جاي توليدگري هستم.
وي افزود: ايجاد امنيت براي سرمايه‌گذاران از اولويت‌هاي من است و در واقع من فرياد توليدكنندگان را سر مي‌دهم.
استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: بنده طرفدار توسعه سرمايه‌گذاري هستم و آماده‌ام كه توليد برپا شود و از بازار سرمايه و سرمايه فرد حمايت خواهم كرد و اعتقاد دارم اين سيستم بانكي مخالف توليد در كشور است.
احمدي نژاد با اشاره به اينكه در كشور هزاران مدير كارآمد و دلسوز داريد، تصريح كرد: بايد عرصه‌هاي سياست‌گذاري و ستاد مديريتي كشور را اصلح كنيم.

*كارگران و كارمندان در جامعه هيچ امنيتي ندارند
احمدي نژاد خاطرنشان ساخت: بنده شخصاً آدم با نشاط و طالب نشاط حقيقي براي مردم هستم، اما متاسفانه برخي جايي براي شادابي براي مردم باقي نگذاشته‌اند و مي‌بينم كه كارگران، فرهنگيان، كشاورزان و كارمندان هيچ امنيتي ندارند و بايد كاري كنيم آنها براي زندگي خود برنامه‌ريزي بكنند.
وي با اشاره به اينكه در زمان مديريت وي در شهرداري بيش از 16 مجموعه فرهنگي و 200 بوستان در تهران راه‌اندازي شده است، بيان داشت: من به دنبال جامعه پرنشاط هستم و در اين ميان توجه ويژه‌اي به جايگاه زنان دارم.
شهردار تهران با بيان اينكه نوع مديريت ما در تهران باعث ايجاد رابطه صميمانه با مردم شد و راي بالاي 1 ميليون در تهران به نفع من نشان از رابطه صميمي مردم تهران با بنده دارد.

* شهردار را به دولت دعوت مي‌كنم
وي همچنين با تاكيد بر اينكه اگر ماموريت دولت بر عهده من باشد شهردار تهران را به دولت دعوت مي‌كنم،‌ گفت: در دولت بايد نهادهاي اصيل فرهنگي مورد حمايت قرار بگيرد و مطمئناً براي تشكيل كابينه خود با مجلس مشورت خواهم كرد.
وي بيان داشت: در حوزه نفتي بايد شفاف سازي صورت بگيرد و بايد همه معادلات نفتي براي مردم شفاف‌تر شود.
احمدي نژاد در مورد عملكرد وزارت كشور در مرحله اول انتخابات گفت: وزارت كشور حزبي است و آراء چند شهر را كه به نفع من بود را به اصرار نگاه داشته و اعلام نكردند و در پايان مطرح نمودند كه اين اقدام،‌ باعث بروز برخي اختلافات شد.

* از صحنه بيرون نمي‌روم
كانديداي راه يافته به مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري گفت: برخي مي‌خواهند با مطرح كردن مسائلي كه بنده آدمكش و يا تروريست هستم من را از صحنه بيرون بكنند، ولي من حتماً خواهم ماند و با اين اكاذيب از صحنه بيرون نخواهم رفت.
وي افزود: اين افراد را كه چنين شايعاتي را براي تخريب بنده مطرح مي‌كنند را شناسايي كرده‌ام و معتقدم اگر در حوزه نفتي شفاف‌سازي شود مشخص خواهد شد پول اين تبليغات‌ها از كجا است.
احمدي نژاد تصريح كرد: در حوزه سياست خارجي برخي معتقدند كه فقط افراد خاص متخصص آن هستند كه اين دروغ بزرگ است و معتقدم دولت مردمي و كارآمد قدرت ايران را در معادلات بين‌المللي بالا خواهد برد و پشتوانه اساسي براي كشور مي‌گردد.

وي با اشاره به اينكه برخي شعار مدرنيسم مي‌دهند ولي تفكر قاجاري دارند،‌گفت:‌ كسي كه در عرصه سياست خارجي حاضر شود بايد نماينده اقتدار ملي كشور باشد، اما برخي مذاكره‌كنندگان مامردم را نمي‌شناسند و مرعوب هستند و حتي هنوز پشت ميز ننشته،‌500 كيلومتر عقب نشيني مي‌كنند.
احمدي نژاد اضافه كرد:‌ دولت مردمي و اصولگرا به سرعت شرايط را به نفع كشور ما دگرگون مي‌‌كند و دولت متكي به مردم ادبيات مستقل و شجاعانه خواهد داشت.

* قوميت‌ها سرمايه ملي ما هستند
وي همچنين بيان داشت: ايران عزيز مثل گلستاني بزرگ است و گل‌هاي با شكل و رنگ متفاوت كه پيوندهايي براي حلقه وصل داريم و تمام آداب، سنن، زبان و گويش ما ارزش و سرمايه ملي و هويت ما هستند و از آنها پاسداري مي‌كنيم.
كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاكيد كرد: خود را خدمتگذار همه مردم و قوميت‌ها مي دانم و فكر مي‌كنم گمشده كشور عدالت است.
شهردار تهران اظهار داشت:‌ در عرصه مديريت كشور اصل شايسته سالاري را قبول دارم و مرزبندي جنسيتي را غيرعادلانه مي‌دانم چرا كه اين مرزبندي به شدت به ضرر خانواده و اركان انسجام اجتماعي جامعه است.

*فضاي كشور را دوستانه مي‌كنم
احمدي نژاد در پايان گفت: در صورت تشكيل دولت توسط بنده فضاي كشور را دوستانه و عاطفي خواهم كرد و كرامات انساني را حفظ نموده و تمام انرژي خود را براي ساختن ايران عزيز صرف خواهم كرد.
انتهاي پيام/

من که قانع شدم بریم به احمدی نژاد رای بدیم

About this Entry

This page contains a single entry by Ali published on June 18, 2005 4:40 PM.

گردهمايي was the previous entry in this blog.

... is the next entry in this blog.

Find recent content on the main index or look in the archives to find all content.

Pages

Powered by Movable Type 5.14-en